Curso de formación

El 6 de diciembre de 2018 se aprobó la Ley de Protección de Datos y Garantía de Derechos Digitales que impone una nueva normativa que afecta a muchos aspectos de nuestro día a día. Por eso, esta mañana el personal docente y no docente de la Escuela asistió a un curso de formación sobre las novedades que introduce esta ley y pudo resolver todas las dudas. Como se recogía en una de las diapositivas del curso: “Solo hay algo peor que formar tus empleados y que se vayan. No formarlos para que se queden” (Henry Ford).

O 6 de decembro de 2018 aprobouse a Lei de Protección de Datos e Garantía de Dereitos Dixitais que impón unha nova normativa que atinxe a moitos aspectos do noso día a día. Por iso, esta mañá o persoal docente e non docente da Escola asistiu a un curso de formación sobre esta nova lei para resolver todas as dúbidas. Como se recollía nunha das diapositivas do curso: “Só hai algo peor que formar os teus empregados e que se vaian. Non formalos para que queden” (Henry Ford).