Imaxinación, espazo e uns pequenos astronautas

O alumnado de primeiro curso do Grao de Educación Infantil organizou unha emocionante actividade de psicomotricidade para 52 nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos do Colexio Estudo que visitaron a nosa Escola o pasado venres  acompañados por catro profesoras.

Durante dúas horas, os pequenos participaron en seis actividades psicomotrices deseñadas polos nosos estudantes. O tema elixido para a actividade foi o espazo, e todas as actividades estaban relacionadas con el. Os nenos e nenas mergulláronse na aventura de axudar a unha marcianiña a recompoñer a súa nave e volver ao seu planeta, mentres realizaban diversas actividades como pasar por buracos negros, situar planetas e buscar estrelas. A actividade de psicomotricidade foi un éxito rotundo, cos nenos e nenas completamente inmersos na temática do espazo e gozando das diferentes actividades.  A creatividade e a orixinalidade da actividade fomentou a coordinación e o desenvolvemento de habilidades motoras dos pequenos participantes.

A canción final composta por Eneko foi o broche de ouro da actividade, na que todos os nenos e nenas uníronse para cantar e celebrar o éxito da súa misión no espazo. O alumnado de primeiro curso do Grao de Educación Infantil demostrou o seu compromiso e habilidades pedagóxicas na organización desta emocionante actividade de psicomotricidade, baixo a supervisión e a axuda da súa profesora e titora Purificación García Cajide.