O alumnado da Escola participa na I edición do concurso de fotografía Donas de Si

O pasado 12 de marzo, a vida da Escola tal e como a coñeciamos quedou en suspenso: as clases presenciais, as conferencias, os talleres, as distintas exposicións. Días máis tarde atopámonos virtualmente e seguimos adiante coas clases. A vida académica segue dun xeito diferente, pero segue.

Entre esas actividades que parecían quedar en suspenso, estaba o concurso de fotografía “Donas de si” coa que a Escola quería recoñecer o papel da muller na historia. Este concurso aberto a todo o alumnado da Escola tiña como obxectivo representar escenas da vida cotiá de mulleres en diferentes ámbitos da sociedade. O prazo para enviar as imaxes rematou este luns 23 de marzo. A súa acollida polo alumnado foi moi boa e nel participaron estudantes do Grao de Educación Primaria e do Grao de Educación Infantil. Aquí vos achegamos unha escolma das fotografías enviadas. Seguramente nestes días tamén atopamos moitos máis exemplos do importante labor das mulleres nesta crise sanitaria que estamos a vivir. Sirva esta selección como unha humilde homenaxe para todas elas.

NÚMERO TITULO AUTOR/A
1 Fortaleza Estela Cuntín Lago