Un Día de Rosalía ben diferente

O pasado xoves, con motivo do Día de Rosalía, o alumnado de 3º de Educación Infantil colaborou con distintos colexios na celebración deste día aproveitando que tiñan a mañá libre. En concreto, colaboraron cos mestres dos colexios Compañía de María, Miralba, Maristas e Cluny nos actos que estes colexios tiñan programados para este día. Os nosos alumnos axudaron no desenvolvemento da celebración acompañando e dirixindo a case 300 alumnos nun percorrido polo Castro nas que había distintas actividades, entre elas, unha actuación musical. Foi un xeito máis de achegarse a esa realidade que desexan e que ás veces fica lonxe das nosas aulas universitarias. Rosalía estaría contenta de ver como tanta mocidade, tantas veces protagonista dos seus poemas, se reuniu onte para celebrar a súa figura.