Imos a Santiago!!

Bienvenidos

El blog de actualidad de la Escuela Universitaria de Magisterio CEU de Vigo

Ir a Inicio

Eucaristía en recuerdo a D. Antonio

Don Antonio Rodríguez Suárez comenzó su andadura como director de la Escuela Universitaria de Magisterio de Vigo en el curso 1974-75 y finalizó su labor en el curso 2004-05.
Fue el alma de esta Escuela en la que se formaron muchas generaciones de maestros y maestras y a la que entregó una parte muy importante de su vida.
Los días 4 y 15 de febrero nos reuniremos en las celebraciones eucarísticas para recordar y agradecer todo lo que nos ha enseñado y que sigue y seguirá vivo en muchos de nosotros.
Descansa en paz, MAESTRO.

Entrega de las camisetas oficiales al equipo “Maestros CEU”

¿Sabías que la Escuela cuenta con un equipo de fútbol sala? Pues sí, y se llama ‘Maestros CEU’. El próximo lunes, 31 de enero, a las 11.30 en el aula de Psicomotricidad se hará entrega de las camisetas oficiales con las que competirán en la Universidade de Vigo. Les deseamos mucha suerte en la competición y que puedan demostrar que sí, que, además de la docencia, también son unos maestros del balón.

Camiñemos xuntos a Santiago de Compostela

Non hai mellor forma de desconectar destas semanas de estudio e agobio que camiñar en compañía.  Por iso, a Comisión de Pastoral da Escola convida a todo o alumnado a facer o camiño a Santiago de Compostela por tramos. Este fin de semana percorrerase a primeira etapa do camiño dende A Guardia ata Santa María de Oia. A saída será dende o Miradoiro das Lucenzas.

Animádevos!

Del siglo XV al siglo XIX: Mujeres, poetas y textos perdidos en torno al Cancionero de Baena

El próximo martes, 18 de enero, la Escuela acogerá virtualmente el coloquio internacional, “Del siglo XV al siglo XIX: Mujeres, poetas y textos perdidos en torno al Cancionero de Baena”, en cuya organización han participado las profesoras Sandra Álvarez, Ana Caíño y María del Carmen Rodríguez Lorenzo quienes, actualmente, desarrollan su labor investigadora en el proyecto de investigación ‘La poesía de cancionero en tiempos de los primeros Trastámara castellanos textos, contextos, ecos y relecturas’, financiado por el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades y en el que colaboran también investigadores de tres universidades españolas y cinco extranjeras.

Accede desde aquí

 

Conferencia

Para seguir o enlace clica aquí.

Manuel Regal foi frade bieito no Mosteiro de Samos e é teólogo e escritor. Traballou
como Educador-Terapeuta no centro de Rehabilitación de drogodependencia Proxecto
Home, do cal tamén foi coordinador deste centro en Lugo.
A súa traxectoria como escritor é moi ampla e a súa obra está relacionada coa
promulgación da Fe cristiá e da Igrexa en lingua galega.
Francisco Domínguez é o presidente da Editorial SEPT, editorial que leva 50 anos
loitando a prol de que o galego forme parte da Igrexa galega e foi a que promulgou a
tradución da Biblia ao galego.

 

Unha semana para a lingua galega 

O alumnado de 3º do Grao de Educación Infantil está a desenvolver na materia de Lingua e literatura galega unha serie de actividades para dinamizar e promover o uso do galego na Escola. Ao longo da vindeira semana, todo o estudantado da Escola poderá participar nas seguintes actividades:

  1. Concurso ‘Responde se podes’. O concurso sobre cultura e literatura galega celebrarase os días 15 e 16 de decembro na aula de Psicomotricidade no descanso (11.30 -12 h). O 16 será a gran final entre os dous concursantes que o mércores resulten gañadores da fase de clasificación. Só poderán participar as seis primeiras persoas en inscribirse. Para asistir como público (como o aforo é limitado) o alumnado tamén terá que escanear o código QR.
  2. Un ‘photocall’ na segunda planta da Escola. O alumnado poderá sacar as súas fotos con #sentidiño: sen retirar a máscara en ningún momento e gardando a distancia interpersoal e poderá subilas coa etiqueta #eusíntomegalego.
  3. E, xa por último, poderán unirse a unha lista de reprodución e gozar de máis de 3 horas de música en galego.